O akci

Proč vznikla?

Účelem Livin’brand je pomoci firmám a organizacím zlepšit se v budování, inovaci a řízení značky a pochopit její význam v rozhodování lidí. Lidí, kteří zvažují nákup, stejně jako těch, kteří pro firmu pracují nebo pracovat mají. Dobře řízená značka hraje čím dál významnější roli.

Komu je určena?

Konference Livin’brand je určena pro vrcholový management, HR a marketing firem, které procházejí nebo plánují projít nějakou změnou. Rostoucí firmy potřebují nové lidi a pro ty je stále důležitější, pro jakou firmu mají pracovat.

team

Kdo za ní stojí?

Livin’brand organizují Ondřej Rudolf, specialista na strategie značek, a expandující brandingová agentura Beneš & Michl společně s partnery poskytujícími praktické znalosti z oblasti médií, public relations a organizace firemních akcí (ZAK TV, Public Eye, PEM Communication).

Jaké jsou další plány?

Livin’brand nechce být jednou událostí. Z konference si odnesete informace a materiály, které vám pomůžou začít nebo zlepšit budování vaší značky. Tento proces je dlouhodobý a vyžaduje vytrvalost a neustálé zlepšování. Proto bude projekt Livin’brand přinášet další workshopy, konzultace a konference, které díky výměně znalostí a zkušeností pomohou do budoucna zlepšovat marketingové prostředí v Plzni.

© 2021 ONSNB.COM a Beneš & Michl